fredag 20 mars 2009

Håhå jaja

De senaste dagarna har jag gått omkring och fudnerat på hur tråkigt liv man egentligen har. Nu när jag kommer in på min blogg så upptäcker jag till min förskräckning att inte ens min blogg ser intressant ut. Om någon har tips och idéer på nytt tema så hör av er snarast. Kanske jag skulle hitta på ett mer spännande namn på den också? Planeringen den kommande tiden ser i alla fall ut som följer:

1. Tentapluggning (a.k.a. Lära sig saker man förväntas kunna)
2. Skidåkning på ormberget för att uppnå bra koncentration.
3. Tenta
4. Pusta ut/Träff med gänget
5. Tentaröj på stuk

PS. Till råga på allt så har jag har blivit olyckligt kär i en främling också. DS.

2 kommentarer:

Linnéa Larsson sa...

Har det kört ihop sig? :P vad har du då gjort? :P

Linnéa Larsson sa...

Haha ja men regnbågens alla färger! Ser säkert glatt ut! :)