fredag 27 mars 2009

juice

Jag tror att jag börjar att bli senil. När jag var på konsum igår så
1. köpte jag schamboo och försökte lämna in en rabattkupong för balsam och
2. när jag stod och kollade på juice så tänkte jag "den här gången ska jag inte köpa den där äckliga hallon-/blåbärs-juicen". Idag när jag gick och hämtade fukost och stod ett helt jävla nyinköpt paket hallon-/blåbärs-juice där i kylen!
Det är inte lätt att bli gammal alltså...

Jag har haft himla konstiga drömmar på sista tiden också. De senaste tre nätterna har jag drömt att jag var i ett stort fartyg som höll på att sjunka, men jag kunde inte ta mig ut någonstans, jag sprang runt i korridorerna som fylldes med mer och mer vatten ända tills... jag vaknade! Undrar vad den drömmen kan betyda.

2 kommentarer:

- sa...

Enligt Freud betyder drömmen att du... känner dig överväldigad av din kvinnliga sida? Vatten symboliserar ju det kvinnliga könet! Eller också var du egentligen jättekåt.

ett_namn sa...

Håhå, jaja, det lät ju spännande. Fast jag vet vad jag brukar drömma om när jag är jättekåt, och det är inte att jag sjunker.