torsdag 5 mars 2009

Nytt ord!

Sitter på tåget mot Kiruna nu. jag tänkte att jag kanske får mer gjort om jag där komma iväg lite. Hoppas bara att det är så i verkligheten också. Jag kommer tillbaka till stan och civilisationen åter på söndag kväll. Måndag och tisdag nästföljande vecka har jag lektioner, och på onsdag är det träff med gänget igen ^-^.


Jag har förresten hittat ett nytt favoritord! "Metronome" (sv. "metronom"), slå inte upp vad det betyder dock, då låter det inte lika tufft längre! Jag gillar speciellt meningen "den går som en metronom" eller "den tickar som en stor metronom". ^-^


btw så skrivet jag detta från mobilen, bra om man vill öva upp sin sms-hastighet ^^. Verkar gå ganska bra annars.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det med pluggandet då? Jag skulle nog också behöva komma iväg och plugga.