torsdag 31 december 2009

Drömbok #1

Kära Bloggen.

Inatt drömde jag en himla märklig dröm.
Jag behövde nya kläder, men jag kunde för mitt liv inte bestämma mig för om jag skulle åka till Liljeholmens, Globens eller Skärholmens galleria. Jag var mest sugen på att åka till Globen eftersom jag är där så sällan, men både Liljeholmen och Skärholmen är närmare mig.

Jag bestämde mig för att åka till Globen men när jag kom fram så var jag på stadsmissionen vid Zinkens(!). Jag träffade Anna där och vi köpte röd/svart-rutiga väskor. Jag träffade också Paulo och han försökte övertala mig att köpa begagnade cigg från 50-talet.

Jag bestämde mig hur som helst till slut för en väska, jag och Anna köpt exakt likadana (hmm?) och sedan vaknade jag...

1 kommentar:

Lina sa...

Jag brukar också ha himla underliga drömmar... Cigg, usch! Cigg från 50-talet... Totalt giftiga?